Előkészítési eljárás

Infografika

Leírás

1. A megrendelő minőségbiztosítási igényének alapjai:

  • ÁAFK Kr. hatálya alá tartozó alkalmazás esetén – a megrendelő előzetes engedélyezési eljárás keretein belül támogató igazolást igényel, amiről a Központi alkalmazás-szolgáltató dönt, a Központi infrastruktúra-szolgáltató szakvéleménye és a KDIV előzetes szakmai igazolása felhasználásával. Ezek mellett szükség van még az Elektronikus Ügyintézési Felület (EÜF) támogató tanúsítványára.
  • Egyéb esetekben a megrendelő B-lap vagy ajánlatkérő űrlap kitöltésével kezdeményezheti a minőségbiztosítást.

2. A megrendelő indítja a folyamatot az igénybenyújtással, ami kétféle formában történhet:

  • elektronikus (e-mail, HKP, FLORA) és
  • papír alapú (posta).

B-lap esetén e-mailen vagy postai úton lehet elindítani a folyamatot. Az ajánlatkérő űrlapot a TMR https://minosegbiztositas.kdiv.hu honlapján az ügyintézés aloldalon, bejelentkezés után az ajánlatkérő űrlap elektronikus kitöltésével, Hivatali Kapu útján vagy a letöltött űrlap kitöltésével és visszaküldésével (elektronikus/papír alapon) igényelheti a szoftvertermékre a megrendelő.
3. A KDIV elvégzi a beérkezett információk (adatok) vizsgálatát és hiánypótlási kéréssel fordul a megrendelő felé (opcionális).
4. A megrendelő hiánypótlás küldéssel (opcionális) teljesíti a KDIV kérését.
5. A KDIV elkészíti az előzetes szakmapolitikai értékelést és/vagy a projekt minőségbiztosítására szánt erőforrásbecslést. Az erőforrásbecslést megosztásra kerül mind a megrendelővel mind a fejlesztő szervezettel, míg az előzetes szakmapolitikai értékelés eredményéről csak a fejlesztő szervezet kap tájékoztatást.
6. A megrendelő átveszi az előzetes szakmapolitikai értékelést és/vagy erőforrásbecslést.

Előkészítési eljárás követelményei

A Megrendelő minőségbiztosítás igényléséhez a Központi termék minőségbiztosító (tanúsító szervezet és vizsgáló laboratórium) honlapján, sikeres bejelentkezés után éri el az ajánlatkérő űrlapot.

Követelmény azonosítója Követelmény megnevezése Követelmény leírása
ELOK-01 Megrendelő szervezet neve Ajánlatkérő űrlapot benyújtó megrendelő szervezet hivatalos neve.
ELOK-02 Megrendelő oldali kapcsolattartó neve Ajánlatkérő űrlapot benyújtó megrendelő oldali kapcsolattartó neve.
ELOK-03 Megrendelő oldali kapcsolattartó telefonszáma Ajánlatkérő űrlapot benyújtó megrendelő oldali kapcsolattartó telefonszáma.
ELOK-04 Megrendelő oldali kapcsolattartó e-mail címe Ajánlatkérő űrlapot benyújtó megrendelő oldali kapcsolattartó e-mail címe.
ELOK-05 Fejlesztés neve Annak a fejlesztésnek a hivatalos neve, amelyre a megrendelő az ajánlatkérő űrlapot benyújtja.
ELOK-06 Fejlesztés rövid neve Annak a fejlesztésnek a rövid neve, amelyre a megrendelő az ajánlatkérő űrlapot benyújtja.
ELOK-07 Igényelt szolgáltatások kiválasztása A megrendelő szervezet által igénybe veendő és igénybe vehető szolgáltatások listája az ajánlatkérő űrlapon.
ELOK-08 „B” fejlesztési adatlap azonosító („B”lap-os megállapodás) esetén) B-lapos projekt esetében a fejlesztési adatlap azonosítója.
ELOK-09 ÁAFK projekt azonosító ÁAFK projekt esetében a FLORA portálon generált egyedi azonosító.
ELOK-10 E-19 Nyilatkozat Nyilatkozat a szakmapolitikai követelmények tervezett teljesítéséről. (E-19)
ELOK-11 Műszaki leírás A fejlesztés műszaki megvalósításával kapcsolatos részletes műszaki leírás.
ELOK-12 Tervezett fejlesztési határidők Átadás várható határideje: A fejlesztés előzetesen meghatározott átadásának tervezett határideje.
Üzembe helyezés határideje: A fejlesztés éles üzembe állításának tervezett határideje.
Termékminőségbiztosítás igényelt határideje: A termékminőségbiztosítási feladatok elvégzésének tervezett határideje. A termékminőségbiztosítás igényelt határidejét, az átadás várható határideje 15 munkanappal kell megelőzze.