Leírás
1. A megrendelő minőségbiztosítási igényének alapjai:
- ÁAFK Kr. hatálya alá tartozó alkalmazás esetén – a megrendelő előzetes engedélyezési eljárás keretein belül támogató igazolást igényel, amiről a Központi alkalmazás-szolgáltató dönt, a Központi infrastruktúra-szolgáltató szakvéleménye és a KDIV előzetes szakmai igazolása felhasználásával. Ezek mellett szükség van még az Elektronikus Ügyintézési Felület (EÜF) támogató tanúsítványára.
- Egyéb esetekben a megrendelő B-lap vagy ajánlatkérő űrlap kitöltésével kezdeményezheti a minőségbiztosítást.
2. A megrendelő indítja a folyamatot az igénybenyújtással, ami kétféle formában történhet:
- elektronikus (e-mail, HKP, FLORA) és
- papír alapú (posta).
B-lap esetén e-mailen vagy postai úton lehet elindítani a folyamatot. Az ajánlatkérő űrlapot a TMR https://minosegbiztositas.kdiv.hu honlapján az
ügyintézés aloldalon, bejelentkezés után az ajánlatkérő űrlap elektronikus kitöltésével, Hivatali Kapu
útján vagy a letöltött űrlap kitöltésével és visszaküldésével (elektronikus/papír alapon) igényelheti a
szoftvertermékre a megrendelő.
3. A KDIV elvégzi a beérkezett információk (adatok) vizsgálatát és hiánypótlási kéréssel fordul a
megrendelő felé (opcionális).
4. A megrendelő hiánypótlás küldéssel (opcionális) teljesíti a KDIV kérését.
5. A KDIV elkészíti az előzetes szakmapolitikai értékelést és/vagy a projekt minőségbiztosítására szánt
erőforrásbecslést. Az erőforrásbecslést megosztásra kerül mind a megrendelővel mind a fejlesztő
szervezettel, míg az előzetes szakmapolitikai értékelés eredményéről csak a fejlesztő szervezet kap
tájékoztatást.
6. A megrendelő átveszi az előzetes szakmapolitikai értékelést és/vagy erőforrásbecslést.
Előkészítési eljárás követelményei
A Megrendelő minőségbiztosítás igényléséhez a Központi termék minőségbiztosító (tanúsító szervezet és vizsgáló laboratórium) honlapján, sikeres bejelentkezés után éri el az ajánlatkérő űrlapot.
Követelmény azonosítója | Követelmény megnevezése | Követelmény leírása |
ELOK-01 | Megrendelő szervezet neve | Ajánlatkérő űrlapot benyújtó megrendelő szervezet hivatalos neve. |
ELOK-02 | Megrendelő oldali kapcsolattartó neve | Ajánlatkérő űrlapot benyújtó megrendelő oldali kapcsolattartó neve. |
ELOK-03 | Megrendelő oldali kapcsolattartó telefonszáma | Ajánlatkérő űrlapot benyújtó megrendelő oldali kapcsolattartó telefonszáma. |
ELOK-04 | Megrendelő oldali kapcsolattartó e-mail címe | Ajánlatkérő űrlapot benyújtó megrendelő oldali kapcsolattartó e-mail címe. |
ELOK-05 | Fejlesztés neve | Annak a fejlesztésnek a hivatalos neve, amelyre a megrendelő az ajánlatkérő űrlapot benyújtja. |
ELOK-06 | Fejlesztés rövid neve | Annak a fejlesztésnek a rövid neve, amelyre a megrendelő az ajánlatkérő űrlapot benyújtja. |
ELOK-07 | Igényelt szolgáltatások kiválasztása | A megrendelő szervezet által igénybe veendő és igénybe vehető szolgáltatások listája az ajánlatkérő űrlapon. |
ELOK-08 | „B” fejlesztési adatlap azonosító („B”lap-os megállapodás) esetén) | B-lapos projekt esetében a fejlesztési adatlap azonosítója. |
ELOK-09 | ÁAFK projekt azonosító | ÁAFK projekt esetében a FLORA portálon generált egyedi azonosító. |
ELOK-10 | E-19 Nyilatkozat | Nyilatkozat a szakmapolitikai követelmények tervezett teljesítéséről. (E-19) |
ELOK-11 | Műszaki leírás | A fejlesztés műszaki megvalósításával kapcsolatos részletes műszaki leírás. |
ELOK-12 | Tervezett fejlesztési határidők | Átadás várható határideje: A fejlesztés előzetesen meghatározott átadásának tervezett
határideje. Üzembe helyezés határideje: A fejlesztés éles üzembe állításának tervezett határideje. Termékminőségbiztosítás igényelt határideje: A termékminőségbiztosítási feladatok elvégzésének tervezett határideje. A termékminőségbiztosítás igényelt határidejét, az átadás várható határideje 15 munkanappal kell megelőzze. |