Lemondott projektek kezelése eljárás

Infografika

Leírás

1. A megrendelő indítja a folyamatot a lemondási igény meghatározásával. A megrendelőnek ki kell választania a honlapon található űrlapon, hogy a teljes projektet szeretné lemondani, vagy bizonyos szolgáltatáselemet.
2. Megküldi a TMI felé a honlapon található lemondási űrlap kitöltése után a lemondási igény dokumentumot, az alábbi csatornák egyikén: E-mail útján, postán, vagy HKP-n keresztül.
3. A beküldött igényben szereplő adatok és indoklás alapján a TMI megvizsgálja a kérelmet, és döntést hoz annak megalapozottságáról.
4. A TMI az elbírálást követően szerződésmódosítást kezdeményez, amennyiben az szükséges.
5. A TMI tájékoztatja a megrendelőt a lemondás döntéséről, amelynek eredménye lehet elfogadott vagy elutasított. Amennyiben elutasításra kerül a benyújtott lemondási igény, úgy a Termék Minőségbiztosítási folyamat tovább folytatódik.