Lemondott projektek kezelése eljárás
Infografika
Leírás
1. A megrendelő indítja a folyamatot a lemondási igény meghatározásával. A megrendelőnek ki kell
választania a honlapon található űrlapon, hogy a teljes projektet szeretné lemondani, vagy bizonyos
szolgáltatáselemet.
2. Megküldi a TMI felé a honlapon található lemondási űrlap kitöltése után a lemondási igény
dokumentumot, az alábbi csatornák egyikén: E-mail útján, postán, vagy HKP-n keresztül.
3. A beküldött igényben szereplő adatok és indoklás alapján a TMI megvizsgálja a kérelmet, és döntést
hoz annak megalapozottságáról.
4. A TMI az elbírálást követően szerződésmódosítást kezdeményez, amennyiben az szükséges.
5. A TMI tájékoztatja a megrendelőt a lemondás döntéséről, amelynek eredménye lehet elfogadott vagy
elutasított. Amennyiben elutasításra kerül a benyújtott lemondási igény, úgy a Termék Minőségbiztosítási
folyamat tovább folytatódik.